دو کتاب از مجموعه کتاب‌های راهنمای تحصیلی در آلمان و بلژیک، نوشته Harvard Student Agencies Inc و توماس رمزی، با تألیف و ترجمه سید رسول میرزایی موسوی، توسط انتشارات تکما به تازگی منتشر شده‌اند.


این کتاب‌ها با نگاهی جامع به موقعیت جغرافیایی، فرهنگی و تحصیلی کشورهای آلمان و بلژیک، راهکارهای مناسبی برای پذیرش تحصیلی، مهاجرت و تحصیل دانشجویان بین‌المللی ارائه می‌دهند. مباحث این کتاب‌ها شامل نگاهی اجمالی به کشور آلمان و بلژیک، سیستم آموزشی این دو کشور، رتبه‌بندی دانشگاه‌ها، پیش‌نیازهای مهاجرت، مراحل اپلای و درخواست مهاجرت تحصیلی و در نهایت مراحل دریافت ویزای تحصیلی است.


در بخشی از پیش‌گفتار مترجم کتاب آمده است: "نسل فهیم دانشجویان ایرانی همواره در جست‌وجوی ارتقای دانش و آموزش استاندارد بوده‌اند؛ اما متأسفانه تبلیغات گسترده برخی سایت‌ها و مؤسسات و اطلاعات ناقص آموزشی-تحصیلی از منابع مختلف، مانع از تصمیم‌گیری‌ قطعی در این حوزه شده است. برهمین اساس، اطلاع‌رسانی دقیق می‌تواند به انتخاب‌های هدفمند و مناسبی منجر شود. این کتاب‌ها مجموعه‌ای از مهم‌ترین مباحث لازم برای دانشجویان بین‌المللی و علاقه‌مندان به ادامه تحصیل در کشورهای آلمان و بلژیک است. آگاهی از موقعیت جغرافیایی و فرهنگی این دو کشور به همراه شناخت کافی از دانشگاه‌های آن‌ها می‌تواند مسیری هموارتر را برای داوطلبان گرامی فراهم آورد."


کتاب راهنمای تحصیل در آلمان با 99 صفحه، شمارگان 500 نسخه و قیمت 120,000 تومان توسط انتشارات تکما به چاپ رسیده است. همچنین، کتاب راهنمای تحصیل در بلژیک نیز با 84 صفحه، شمارگان 500 نسخه و قیمت 120,000 تومان در همان انتشارات منتشر شده است.


لازم به ذکر است که کتاب راهنمای تحصیل در ایتالیا نیز توسط همان مترجم و مؤلف و انتشارات تکما هم‌اکنون در حال بررسی برای دریافت مجوز چاپ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است. پیش از این نیز کتاب "فنون و سبک‌های رزومه‌نویسی" در اسفند ماه سال 1392 توسط سید رسول میرزایی موسوی در انتشارات نخبه‌سازان به چاپ رسیده بود.


علاقه‌مندان برای اطلاع درباره نحوه خرید کتاب می‌توانند به لینک زیر مراجعه کنند:

https://takmaco.com/%D8%A7%D9%86%D8%AA%D8%B4%D8%A7%D8%B1%D8%A7%D8%AA-%D8%AA%DA%A9%D9%85%D8%A7

https://midiyana.com/News/study-guides-were-published-in-germany-and-belgium/

نظرات کاربران

  • youtube video downloader online
    جمعه 16 شهریور 1403 | 06:44

    Thank you for sharing this insightful article! I found the information really useful and thought-provoking. Your writing style is engaging, and it made the topic much easier to understand. Looking forward to reading more of your posts!

  • دسته بندی بلاگ
  • زمان مطالعه 2
  • تاریخ انتشار 5 تیر 1403
  • بازدید 9
  • دیدگاه 1
  • نویسنده رزومه آنلاین
رزومه آنلاین

خدمات اپلای و مهاجرت تحصیلی

پاسخگوی شما 9 الی 21

09370145499ارتباط در واتساپ