در این مقاله ۱۵ مورد از ارزان‌ترین دانشگاه‌های دانمارک را معرفی می‌کنیم. اهمیت این انتخاب به دلیل علاقه متقاضیان مهاجرت تحصیلی به این کشور و به منظور تبدیل ویزای دانشجویی به شغلی پس از فراغت از تحصیل است. از دیگر موارد مهم میزان شهریه مناسب دانشگاه‌های دانمارک در مقایسه با سایر دانشگا‌ها است.

شهریه بین‌المللی کارشناسی ارشد: ۴۶۱۰۰ تا ۱۲۰۵۰۰ کرون دانمارک

شهریه کارشناسی ارشد دانشجویان بومی: 0 کرون دانمارک

https://www.sdu.dk/en

دانشگاه دانمارک جنوبی یک موسسه آموزشی جامع است که در فهرست ارزان‌ترین دانشگاه‌های دانمارک قرار دارد. این دانشگاه دوره‌های مختلفی را در زمینه پزشکی، مهندسی و تجارت و غیره ارائه می‌دهد. دانشگاه دانمارک جنوبی در جایگاه یک مرکز برتر علمی کاملا شناخته شده و مشهور است، جایی که به دانشجویان فرصت‌های برابر برای پیشرفت در رشته‌های مربوطه داده می‌شود. اگر یک دانشگاه ارزان در مقطع تحصیلات تکمیلی در خارج از کشور می‌خواهید، دانشگاه دانمارک جنوبی را در صدر فهرست خودتان قرار دهید.

شهریه کارشناسی ارشد بین‌المللی: ۴۹۲۰۰ تا ۱۰۲۶۰۰ کرون دانمارک

شهریه کارشناسی ارشد دانشجویان بومی: 0 کرون دانمارک

https://www.en.aau.dk

یکی از دانشگاه‌هایی که حتما باید به دلایل عملی آن را بررسی کنید، دانشگاه آلبورگ است که در لیست ارزان‌ترین دانشگاه های دانمارک قرار دارد و در مقطع کارشناسی ارشد دانشجو می‌پذیرد. دانشگاه آلبورگ در زمینه پژوهش و تحقیقات علمی بسیار فعال است.

شهریه کارشناسی ارشد بین‌المللی: ۵۹۵۰۰ کرون تا ۱۱۳۸۰۰ کرون دانمارک

شهریه کارشناسی ارشد دانشجویان بومی: 0 کرون دانمارک

https://international.au.dk

دانشگاه آرهوس یک موسسه دانشگاهی و تحقیقاتی دولتی پیشرو در دانمارک است و در بین دانشگاه‌های برتر اروپا و جهان قرار دارد. پنج دانشکده دارد و برنامه‌های تحصیلی فوق العاده کاربردی ارائه می‌دهد. این دانشگاه به دلیل رتبه بین‌المللی ممتاز، پذیرش دانشجویان بین‌المللی و محیطی دلپذیر و فراگیر کاملا شناخته شده است. دانشگاه آرهوس در فهرست ارزان‌ترین دانشگاه های دانمارک قرار دارد.

شهریه بین‌المللی کارشناسی ارشد: ۶۱۷۴۰ کرون  تا ۹۰۰۰۰ کرون دانمارک

شهریه کارشناسی ارشد دانشجویان بومی: 0 کرون دانمارک

https://www.dkdm.dk/en

یکی دیگر از دانشگاه‌های مقرون‌ به‌ صرفه در دانمارک، آکادمی موسیقی سلطنتی دانمارک است که در فهرست ارزان ترین دانشگاه‌های دانمارک قرار دارد. آکادمی موسیقی سلطنتی دانمارک قدیمی‌ترین و بزرگ‌ترین موسسه آموزش موسیقی دانمارک است. این دانشگاهی برای هنرمندان آینده طیف گسترده‌ای از تخصص‌های موسیقی را ارائه می‌دهد. همچنین تلاش می‌کند تا یک محیط تعاملی مملو از خلاقیت به واسطه برگزاری کنسرت‌های مختلف موسیقی همواره داشته باشد.

شهریه بین‌المللی کارشناسی ارشد: ۶۴۷۰۰  تا ۱۳۳۹۰۰ کرون دانمارک

شهریه کارشناسی ارشد دانشجویان بومی: 0 کرون دانمارک

https://ruc.dk/en

یکی دیگر از موسسه‌های علمی برتر که در فهرست ارزان‌ترین دانشگاه‌های دانمارک قرار دارد دانشگاه روسکیلد است. کیفیت آموزشی فوق العاده دانشگاه Roskilde به همراه قیمت شهریه مناسب برای دانشجویان بین‌المللی فرصتی را به وجود آورده است که متقاضیان زیادی از سراسر جهان دراین دانشگاه ثبت نام کنند.

شهریه بین‌المللی کارشناسی ارشد: ۶۶۵۳۰ کرون دانمارک

شهریه کارشناسی ارشد دانشجویان بومی: 0 کرون دانمارک

https://www.dkdm.dk/en

آکادمی ملی موسیقی دانمارک یک موسسه عمومی برای موسیقی و هنرهای نمایشی در اودنسه، دانمارک است. این دانشگاه در فهرست ارزان‌ترین دانشگاه‌های دانمارک قرار دارد. همچنین نقش فعالی در ترویج فرهنگ و موسیقی ایفا کرده است، از جمله سازماندهی بیش از ۲۰۰ همایش و کنسرت موسیقی در هر سال. موسیقی کلاسیک و معاصر، آهنگسازی و ساخت فیلم ازجمله برنامه های پرطرفدار در این دانشگاه است.

شهریه بین‌المللی کارشناسی ارشد: ۷۴۴۰۰ تا۱۲۶۵۰۰ کرون دانمارک

شهریه کارشناسی ارشد دانشجویان بومی: 0 کرون دانمارک

https://www.ku.dk/english

دانشگاه کپنهاگ یک دانشگاه دولتی در سطح جهانی است که از زمان تأسیس خود مفهوم کاربردی خلاقیت و تفکر انتقادی را به دانشجویان سراسر جهان ارائه کرده است. این دانشگاه محفلی برای بسیاری از محققان است که به پیشرفت فناوری کمک می‌کنند و راهکارهایی برای نگرانی‌های اجتماعی ارائه می‌دهند. این دانشگاه جامعه‌ای را برای افراد همفکر فراهم می‌آورد تا مهارت‌ها و استعدادهای خود را توسعه دهند. دانشگاه کپنهاک در فهرست ارزان‌ترین دانشگاه‌های دانمارک قرار دارد.

شهریه کارشناسی ارشد بین‌المللی: ۹۵۰۰۰ تا ۹۶۰۰۰ کرون دانمارک

https://studyindenmark.dk/portal/international-business-academy-iba

آکادمی بازرگانی بین‌المللی IBA به دلیل کادر آموزشی واجد شرایط و استانداردهای بین‌المللی، برنامه‌های تحصیلی با کیفیت بالایی دارد. این آکادمی هرساله فارغ التحصیلانی در عرصه بین‌الملل به جهان معرفی می‌کند. آکادمی بازرگانی بین‌المللی IBA در فهرست ارزان‌ترین دانشگاه های دانمارک قرار دارد.

شهریه کارشناسی ارشد بین المللی: ۹۸۱۷۰ کرون دانمارک

https://musikkons.dk/en

آکادمی سلطنتی موسیقی آرهوس موسسه‌ای برای مطالعات موسیقی است که زیر نظر وزارت فرهنگ دانمارک فعالیت می‌کند. این مجموعه طیف متنوعی از دوره‌های موسیقی را در ژانرهای مختلف ارائه می‌دهد و به طور مرتب از هنرمندان و نوازندگان موفق دعوت می‌کند تا سخنرانی‌ها و همایش‌هایی را برای دانشجویان خود برگزار کنند. این آکادمی بیش از ۵۰۰ برنامه موسیقی را در دانمارک به نمایش می‌گذارد و همچنین به طور فعال در پروژه‌های مختلف  بین‌المللی همکاری می‌کند.

۱۰.  دانشگاه IT کپنهاگ

شهریه کارشناسی ارشد بین‌المللی: ۱۰۰۰۰۰ کرون دانمارک

شهریه کارشناسی ارشد دانشجویان بومی: 0 کرون دانمارک

https://en.itu.dk

دانشگاه IT کپنهاگ با هدف ارائه آموزش‌های پیشرفته به افراد علاقه‌مند در زمینه‌های طراحی دیجیتال، علوم کامپیوتر و فناوری اطلاعات تاسیس شد. این دانشگاه در فهرست ارزان‌ترین دانشگاه‌های دانمارک قرار دارد. همچنین این دانشگاه با بخش‌های مختلف دولتی و محققان بین‌المللی همکاری می‌کند تا روحیه کارآفرینی دانشجویان خود را برانگیزد.

شهریه بین‌المللی کارشناسی ارشد: ۱۰۴۱۰۰ تا ۱۲۶۵۰۰ کرون دانمارک

شهریه کارشناسی ارشد دانشجویان بومی: 0 کرون دانمارک

https://kglakademi.dk/da

آکادمی سلطنتی دانمارک در بخش معماری و طراحی استعدادهای بسیار درخشانی را معرفی کرده است. این دانشگاه در فهرست ارزان‌ترین دانشگاه‌های دانمارک قرار دارد و همچنین دارای یک استراتژی آموزشی تاثیرگذار است که به دانشجویان اجازه می‌دهد در زمینه‌های شغلی مرتبط خود حرفه‌ای شوند.

شهریه کارشناسی ارشد بین‌المللی: ۱۰۴۱۴۰ کرون دانمارک

شهریه کارشناسی ارشد دانشجویان بومی: 0 کرون دانمارک

https://aarch.dk/en

دانشکده معماری آرهوس یک دانشگاه دولتی در آرهوس دانمارک است که به آموزش معماران آینده اختصاص دارد که دارای خلاقیت، مهارت و اشتیاق برای ایجاد جامعه‌ای بهتر و پایدارتراند. این دانشگاه برنامه‌های کارشناسی و کارشناسی ارشد را ارائه می‌دهد که مفاهیم سنتی و پایه معماری را با تکنیک های مدرن و نوآورانه ترکیب می‌کند. دانشجویان در این دانشگاه درگیر پروژه‌های عملی و مشکل محور مختلفی‌اند که به توسعه مهارت‌های حرفه ای آنها کمک می‌کند.

شهریه کارشناسی ارشد بین‌المللی: ۱۰۴۱۶۱ کرون دانمارک

شهریه کارشناسی ارشد دانشجویان بومی: 0 کرون دانمارک

https://www.designskolenkolding.dk/en

Design School Kolding یکی از برترین دانشکده‌های طراحی در اروپا است که به طراحان مشتاق آموزش‌های سطح بالایی در مورد حوزه‌های فنی، خلاقانه و عملی طراحی و تخصص‌های آن ارائه می‌دهد. این موسسه همچنین قصد دارد از طریق استفاده از طراحی در سیستم‌ها و محصولات مختلف که به زندگی بهتر و پایدارتر مردم کمک می کند تأثیر مثبتی بر جامعه بگذارد.

شهریه کارشناسی ارشد بین‌المللی: ۱۱۱۵۶۰ کرون دانمارک

شهریه کارشناسی ارشد دانشجویان بومی: 0 کرون دانمارک

https://www.dtu.dk/english

دانشگاه فنی دانمارک یک مؤسسه دولتی در کونگز لینگبی است که به دلیل برنامه‌های دانشگاهی و تحقیقاتی نوآورانه‌اش در مهندسی در سطح جهانی متمایز است. این دانشگاه به طور فعال با سازمان‌ها و شرکت‌های مختلف در دانمارک و خارج از کشور در اجرای پروژه‌هایی صنعتی مشارکت و همکاری می‌کند که به دانشجویان اجازه می‌دهد مهارت‌های فنی و حرفه‌ای خود را توسعه دهند و دانش و صنعت کسب‌شده از طریق تحقیق را برای این سازمان‌ها به اشتراک بگذارند تا فرآیندهای خود را بهبود بخشند. همچنین به دلیل امکانات پیشرفته تکنولوژیکی، آزمایشگاه‌ها، کتابخانه‌ها و رایانه‌هایش شناخته شده است.

شهریه کارشناسی ارشد بین‌المللی: 114000 کرون دانمارک

شهریه کارشناسی ارشد دانشجویان بومی: 0 کرون دانمارک

https://www.cbs.dk/en

دانشگاه کسب و کار کپنهاگ بهترین زمینه آموزشی را برای دانشجویان در صنعت و تجارت فرآهم خواهد آورد. این موسسه مملو از متخصصان و اساتیدی است که تجربه فوق‌العاده‌ای در زمینه طراحی دارند. برنامه‌های آموزشی با ارزیابی‌های دقیق و آموزش‌های عملی همراه است که به دانشجویان اجازه می‌دهد راهکارهایی برای رویارویی با چالش‌ها در دنیای تجارت ایجاد کنند.

سید رسول میرزایی موسوی

https://studyabroadaide.com

اولین نفری باشید که نظر میدهد...

رزومه آنلاین

خدمات اپلای و مهاجرت تحصیلی

پاسخگوی شما 9 الی 21

09370145499ارتباط در واتساپ