به تازگی سفارت آلمان سیستم نوبت‌دهی خود را تغییر داده است و از تاریخ 17 اکتبر 2024 تعیین وقت تأیید مدارک، (لگال و بگلا) در سیستم نوبت‌دهی ویزامتریک آلمان بروزرسانی شده است.

متقاضیانی که قبل از 25 سپتامبر 2024 برای ویزای تحصیلی درخواست داده‌اند تا تاریخ 3 نوامبر 2024 نوبت دریافت خواهند کرد.

طبق برنامه‌ریزی جدید سیستم نوبت‌دهی آلمان لگال و بگلا (تایید و کپی) مدارک باهم در یک نوبت انجام خواهد شد و هر متقاضی با شماره ملی یا پاسپورت خود فقط یک نوبت می‌تواند دریافت کند.

ثبت‌نام جدید لگال از تاریخ 25 سپتامبر 2024 تا 17 اکتبر 2024 امکان‌پذیر نخواهد بود. برهمین اساس اولین تاریخ نوبت‌دهی ویزامتریک از تاریخ 3 نومبر 2024 ارائه خواهد شد. لازم به ذکر است که رزرو نوبت مجدد فقط به هیچ وجه موجب نوبت‌دهی سریعتر نخواهد بود.

با توجه به زمان انتظار طولانی هنگام تعیین نوبت برای تأیید مدارک، در حال تغییر روند ثبت نام نوبت‌دهی هستیم

امیدواریم که این امر منجر به فرآیندی شفاف‌تر و متقاضی پسندتر با زمان انتظار کوتاه‌تر شود

چنانچه از قبل در لیست انتظار ثبت نام کرده‌اید، ثبت نام خود را از دست ندهید: تمامی ثبت‌نام‌های موجود، از تاریخ 25 سپتامبر 2024 تا 3 نوامبر 2024 تعیین نوبت می‌شوند. طبق روال معمول، ایمیلی از طرف شرکت ارائه‌دهنده خدمات سفارت آلمان در تهران، ویزامتریک، دریافت خواهید کرد که در آن برای شما نوبت وقت تعیین شده است.

از این رو، ثبت نام جدید برای نوبت‌های تأیید مدارک بین تاریخ 25 سپتامبر 2024 لغایت 17 اکتبر 2024 امکان پذیر نیست.

از تاریخ 17 اکتبر 2024 لیست انتظار نوبت‌دهی جدیدی را باز خواهیم کرد که می‌توانید در آن ثبت نام کنید. اولین نوبت‌دهی‌ها از تاریخ  3 نوامبر 2024 از طریق شرکت ارائه‌دهنده خدمات Visametric صورت می‌پذیرد.

به منظور نوبت‌دهی وقت بدون مشکل به همکاری شما نیاز داریم.

    لطفاً از رزرو نوبت دوباره خودداری نمایید. نوبت‌دهی براساس تاریخ ثبت نام به ترتیب زمانی تعیین می‌گردد. رزرو دوباره منجر به تعیین سریع‌تر نوبت نمی‌شود و تنها باعث طولانی‌تر شدن زمان انتظار می‌گردد.

    شما می‌توانید به صورت رایگان و مستقل در لیست انتظار نوبت‌دهی ثبت نام نمایید. سفارت به صراحت نسبت به استفاده و کمک گرفتن از آژانس‌ها یا دفاتر ارائه‌دهنده خدمات غیرقابل اعتماد ومشکوک هشدار می‌دهد. آنان به سیستم نوبت‌دهی وقت دسترسی ندارند و قادر به اعمال نفوذ در زمان بررسی درخواست‌های روادید نیستند. تنها راه دریافت نوبت وقت، ثبت نام در لیست انتظار در وبسایت سفارت آلمان می‌باشد

از درک و توجه شما کمال تشکر را داریم.

منبع:

https://teheran.diplo.de/ir-fa

سید رسول میرزایی موسوی

اولین نفری باشید که نظر میدهد...

رزومه آنلاین

خدمات اپلای و مهاجرت تحصیلی

پاسخگوی شما 9 الی 21

09370145499ارتباط در واتساپ