کتاب راهنمای تحصیل در ایتالیا از مجموعه کتاب‌های راهنمای تحصیلی، نوشته Carl S. Robertson، با تألیف و ترجمه سید رسول میرزایی موسوی، توسط انتشارات تکما منتشر شد.

این کتاب‌ها با نگاهی جامع به موقعیت جغرافیایی، فرهنگی و تحصیلی کشور ایتالیا، راهکارهای مناسبی برای پذیرش تحصیلی، مهاجرت و تحصیل دانشجویان بین‌المللی ارائه می‌دهد. مباحث این کتاب‌ها شامل نگاهی اجمالی به کشور ایتالیا، سیستم آموزشی ایتالیا، رتبه‌بندی دانشگاه‌ها، پیش‌نیازهای مهاجرت، مراحل اپلای و درخواست مهاجرت تحصیلی و در نهایت مراحل دریافت ویزای تحصیلی است.

در بخشی از پیش‌گفتار مترجم کتاب آمده است: “علاقه دانشجویان به تحصیل با شهریه مناسب از یک سو و فرصت‌های آموزشی و مهارتی از سوی دیگر موجب شده است تا ایتالیا در فهرست نخستین اولویت‌های تحصیل در بین دانشجویان بین‌المللی قرار گیرند. برهمین اساس اطلاع‌رسانی دقیق درباره نحوه انتخاب دانشگاه‌ها و اهداف تحصیلی بسیار ضروری است. این کتاب مجموعه‌ای از مهم‌ترین مباحث لازم برای دانشجویان بین‌المللی و علاقه‌مندان به ادامه تحصیل در کشور ایتالیا است. آگاهی از موقعیت جغرافیایی و فرهنگی کشور ایتالیا به همراه شناخت کافی از دانشگاه‌های این کشور می‌تواند مسیری هموارتر را برای داوطلبان گرامی فراهم آورد.”

کتاب راهنمای تحصیل در ایتالیا با 80 صفحه، شمارگان 500 نسخه و قیمت 120,000 تومان توسط انتشارات تکما به چاپ رسیده است.

لازم به ذکر است که پیش از این نیز کتاب “فنون و سبک‌های رزومه‌نویسی” در اسفند ماه سال 1392 توسط سید رسول میرزایی موسوی در انتشارات نخبه‌سازان به چاپ رسیده بود.

علاقه‌مندان برای خرید آنلاین کتاب می‌توانند به لینک زیر مراجعه کنند:

https://takmaco.com/%d8%a7%d9%86%d8%aa%d8%b4%d8%a7%d8%b1%d8%a7%d8%aa-%d8%aa%da%a9%d9%85%d8%a7

https://resume-online.net/blog/publication-of-study-guides-in-germany-and-belgium

اولین نفری باشید که نظر میدهد...

  • دسته بندی بلاگ
  • زمان مطالعه < 1
  • تاریخ انتشار 4 مرداد 1403
  • بازدید 9
  • دیدگاه 0
  • نویسنده رزومه آنلاین
رزومه آنلاین

خدمات اپلای و مهاجرت تحصیلی

پاسخگوی شما 9 الی 21

09370145499ارتباط در واتساپ