دراین مقاله برترین مشاغل انگلستان در سال ۲۰۲۳ میلادی را ارزیابی می‌کنیم. اهمیت این فهرست در اولویت مهاجرت کاری متقاضیان این ویزا در سراسر جهان است. همانطور که می‌دانید عوامل زیادی در تعیین این مشاغل در جایگاه بهترین کسب و کارها قرار دارند این عوامل عبارتند از:

  • فرصت شغلی
  • حقوق
  • انعطاف پذیری

شغلی که بتواند مزیت‌های سه‌گانه فوق را داشته باشد قطعا، در این لیست قرار می‌گیرد. فرصت به معنای در دسترس بودن این مشاغل است که معیار آن تعداد مشاغل در هر میلیون نفر است. دستمزد به این مفهوم است که میزان حقوق دریافتی کارمندان بالاتر از میانگین آمار ملی باشد. طبق آمار میانگین حقوق در انگلستان ۶۴۰ پوند در هفته در ماه آوریل سال ۲۰۲۲ برابر با (۳۳۲۸۰ پوند در سال) بود. انعطاف‌پذیری به این معنی است که فرصت‌های شغلی (دورکاری) وجود دارد.

اگر شغلی در یکی از این معیارها ( فرصت- حقوق- انعطاف‌پذیری) امتیاز پایینی کسب کند، برای جبران آن باید در دیگر گزینه‌ها معدل بسیار بالایی داشته باشد. اطلاعات این ارزیابی توسط وب سایت Indeed  به روز و گزارش روند استخدام  Indeed & Glassdoor  برای سال ۲۰۲۳ تهیه شده است. در ادامه رتبه بندی ۲۰ شغل برتر (برترین مشاغل انگلستان) در سال ۲۰۲۳ بر اساس داده‌های Indeed گردآوری شده است:

برترین مشاغل انگلستان

مشاغل پرستاری و مراقبت‌های بهداشتی تقاضای بالایی دارند و ۴۰ درصد از فهرست ۲۰ تایی برترین مشاغل انگلستان را تشکیل می‌دهند.

۱. نصاب پنل خورشیدی

میانگین حقوق ملی: ۲۷۱۱۱ پوند در سال که در فهرست برترین مشاغل انگلستان قرار دارد.

آمار آگهی‌های شغلی و دورکاری: طی سه سال گذشته ۳۱۵ درصد افزایش تقاضا برای این شغل با ۸۷ شغل در هر میلیون نفر وجود داشته است. نصب کننده‌های خورشیدی نیز دارای نرخ کار از راه دور ۱۶ درصد هستند.

وظایف اصلی: نصاب‌های خورشیدی یا نصب کنندگان پنل‌های خورشیدی، پنل‌های فتوولتائیک خورشیدی (PV) را به ساختمان‌ها و مزارع متصل می‌کنند. آنها معمولا پیشینه‌ای در زمینه تاسیسات الکترونیک یا برق دارند.

۲. مربی پرستار بالینی

میانگین حقوق ملی: ۳۸۰۲۶ پوند در سال

آمار آگهی استخدام و دورکاری: تعداد مشاغل ۱۲۵در میلیون با نرخ دورکاری ۱۳ درصد است و در فهرست برترین مشاغل انگلستان قرار دارد.

وظایف اولیه: مربیان پرستار بالینی کارکنان مراقبت‌های بهداشتی هستند که آموزش دانشجویان را برای پرستار‌شدن فراهم می‌آورند و بر آن نظارت می‌کنند. آنها پرستاران را در محیط عملی و تئوری آموزش می‌دهند.

۳. مشاور (انرژی‌های پایدار)

میانگین حقوق ملی: ۴۳۹۷۲ پوند در سال

آمار آگهی استخدام و دورکاری: تعداد مشاغل ۱۳۷ در میلیون با نرخ کار از راه دور ۲۰ درصد است و در فهرست برترین مشاغل انگلستان قرار دارد.

وظایف اصلی: این افراد کارشناسانی با تجربه در زمینه انرژی‌های تجدید پذیر، بازیافت و مدیریت زباله هستند. آنها اغلب به طور مستقل با چندین فرد یا سازمان همکاری می‌کنند و به آنها توصیه می‌کنند که چگونه روند تولید خود را بهبود بخشند.

۴خانواده درمانگر  Family therapist

میانگین حقوق ملی: ۴۷۵۱۱ پوند در سال

آمار آگهی استخدام و دورکاری: تعداد مشاغل ۷۵ در میلیون با نرخ دورکاری ۱۴ درصد است و در فهرست برترین مشاغل انگلستان قرار دارد.

وظایف اصلی: خانواده درمانگران، مربیان یا مشاورانی هستند که در کمک به اعضای خانواده برای حل مشکلات و درک بهتر روابط تخصص دارند. آنها می‌توانند ارتباط، همدلی و حل تعارض را تسهیل کنند. خانواده درمانگران معمولاً دارای سابقه روانشناسی، روان درمانی یا مشاوره هستند.

۵. مدیر ارشد

میانگین حقوق ملی: ۳۶۷۶۶ پوند در سال

اعلان شغل و آمار دورکاری: مدیران ارشد ۲۲ درصد نرخ دورکاری، با در دسترس بودن شغل ۳۱ در میلیون.

وظایف اصلی: مدیران ارشد مسئول تیم های منابع انسانی (HR) هستند. نقش آنها حفظ فرهنگ محیط سازمان یا شرکت است. این شغل نیاز به تجربه و پیشینه در کار در منابع انسانی دارد. این شغل درفهرست برترین مشاغل انگلستان قرار دارد.

مدیر ارشد یک موقعیت در سطح اجرایی است که با نظارت بر تمام جنبه‌های منابع انسانی تمرکز دارد. آنها مسئول استخدام کارکنان جدید، توسعه برنامه‌های آموزشی و بهبود نرخ حفظ کارکنان هستند. این شغل در فهرست برترین مشاغل انگلستان قرار دارد.

۶. مدیریت عمومی و فرهنگی

میانگین حقوق ملی: ۴۴۳۷۷ پوند در سال

آمار دورکاری: نرخ کار از راه دور۲۱ درصد و در دسترس بودن شغلی با آمار ۹۸ شغل در میلیون نفر است و در فهرست برترین مشاغل انگلستان قرار دارد.

وظایف اصلی: یک موقعیت شغلی درسطح منابع انسانی که تقریباً همه امور مربوط به منابع انسانی را برعهده دارد. آنها استخدام، حفظ کارکنان، انطباق، آموزش و توسعه منابع انسانی را مدیریت می‌کنند.

۷. مهندس ناظر

میانگین حقوق ملی: ۴۰۵۰۹ پوند در سال

آمار آگهی استخدام و کار از راه دور: تعداد مشاغل در هر میلیون ۱۳۹ شغل با نرخ کار از راه دور ۱۳ درصد است.

وظایف اولیه: در پروژه‌های عمرانی، وظیفه نظارت برهمه فعالیت‌ها را برعهده دارند. این پروژه‌ها می‌تواند برای زیرساخت هایی مانند جاده‌ها و پل‌ها یا ساختمان‌های بزرگ مانند فرودگاه‌ها باشد. آنها اغلب سابقه‌ای در مهندسی عمران یا ساخت و ساز دارند. مهندس ناظر در فهرست برترین مشاغل انگلستان قرار دارد.

۸.  خدمات امنیت و حفاظت مالی

میانگین حقوق ملی: ۴۸۸۳۹ پوند در سال

ارسال شغل و آمار کار از راه دور: لزوم حضور فیزیکی برای اطمینان از امنیت احتمالاً عامل نرخ نسبتاً پایین کار از راه دور ۴ درصد است. در دسترس بودن شغل ۶۴ در میلیون است.

وظایف اصلی: کارشناسان امنیت و حفاظت، در فروشگاه‌های کوچک به منظور جلوگیری از ضررهای ناشی از سرقت و کلاهبرداری فعالیت می‌کنند. این یک شغل امنیتی است که شامل نظارت برعملیات شناسایی تهدیدها از طریق دوربین‌های امنیتی و بررسی حفاظت اماکن است و در فهرست برترین مشاغل انگلستان قرار دارد.

۹. روان درمانگر

میانگین حقوق ملی: ۴۷۱۲۸ پوند در سال

آمار ارسال شغل و کار از راه دور: این نقش دارای نرخ ۱۹ درصد کار از راه دور و در دسترس بودن شغل ۱۳۳ در میلیون است.

وظایف اصلی: روان درمانگران با افراد و گروه‌ها همکاری می‌کنند تا مسائل و مشکلات روانی را درک و با آنها مقابله کنند. (ترس – افسردگی – اختلالات روانی و اضطراب شدید) ازجمله این موارد هستند. آنها معمولاً دارای پیشینه روانشناسی یا روان درمانی هستند. ثبت نام در شورای روان درمانی انگلستان (UKCP) برای این فعالیت الزامی است. این شغل در فهرست برترین مشاغل انگلستان قرار دارد.

۱۰. تکنسین آتش نشانی

میانگین حقوق ملی: ۳۵۶۳۹ پوند در سال

آمار دورکاری: در دسترس بودن شغل ۴۰ در میلیون با نرخ کار از راه دور ۲۴درصد است.

وظایف اصلی: تکنسین آبپاش آتش نشانی متخصص در نصب و نگهداری اسپرینکلرهای آتش نشانی در ساختمان‌های مسکونی و تجاری است. آنها شناسایی و مهار آتش و نصب تجهیزات اطفاء حریق ازجمله فعالیت‌های این گروه شغلی است. این شغل در فهرست برترین مشاغل انگلستان قرار دارد.

۱۱. ماما

میانگین حقوق ملی: ۳۸۲۹۹ پوند در سال

آمار پست های شغلی و دورکاری: نرخ کار از راه دور بسیار پایین و ۳ درصد است، احتمالاً به دلیل ماهیت حضوری این آمار منتشر شده است. در دسترس بودن شغل ۵۰۲ در میلیون است.

وظایف اولیه: ماماها متخصصان مراقبت‌های بهداشتی هستند که به وظیفه زایمان نوزادان در بیمارستان‌ها و سایر موسسات خصوصی را برعهده دارند. آنها همچنین می‌توانند قبل و بعد از بارداری فعالیت کنند. ماماها باید در شورای پرستاری و مامایی (NMC) ثبت نام کنند.

۱۲. ارزیابی پرستار

میانگین حقوق ملی: ۳۷۴۱۸ پوند در سال

آمار دورکاری: این واقعیت که ارزیاب‌های پرستار بیشتر با بیماران مصاحبه می‌کنند ممکن است نرخ نسبتاً بالای کار از راه دور ۶۴ درصد را به خود اختصاص دهد. در دسترس بودن شغل ۳۷۹ در هر میلیون است که تقاضا برای این شغل طی سه سال گذشته ۱۶۹ درصد افزایش یافته است.

وظایف اولیه: جمع‌آوری اطلاعات در مورد وضعیت فیزیولوژیکی، روان شناختی، معنوی، اقتصادی و سبک زندگی فرهنگی – اجتماعی یک بیمار است. ارزیابی، مرحله اول و از فرایند پرستاری محسوب می‌شود که در آن پرستار از نیازهای هر بیمار یک ارزیابی کامل و جامع دارد. هدف از این مرحله، شناسایی مشکلات واقعی یا بالقوه بیمار و برنامه‌ریزی جهت درمان سریعتر آن‌ها می‌باشد

برای مثال، یک پرستار در ارزیابی خودش از بیمار بستری در بیمارستان، نه تنها علل فیزیکی و عوامل بروز درد، بلکه از مشکلات روانی، سابقهٔ خانوادگی و شیوهٔ زندگی پرسش می‌کند. نکته قابل توجه در ارزیابی این است که آیا افراد می‌توانند کارهای شخصی‌ خودشان را انجام دهد ؟

۱۳. مدیر و مشاور توسعه سازمانی

میانگین حقوق ملی: ۴۰۶۵۶ پوند در سال

آمار دورکاری: نرخ کار از راه دور ۲۲ درصد و در دسترس بودن شغل ۱۴۷ در میلیون است.

وظایف اصلی: در یک سازمان یا بخش خاص، مدیر توسعه برنامه‌های پیشبرد و تنوع محصولات سازمانی را رهبری می کند. آن‌ها می‌توانند شیوه‌ها، سیاست‌ها و حتی فرهنگ سازمانی را ارزیابی کنند تا توصیه‌هایی برای بهبود فراگیر بودن محل کار ارائه دهند. این شغل در فهرست برترین مشاغل انگلستان قرار دارد.

۱۴. مدیر هزینه پروژه

میانگین حقوق ملی: ۵۰۶۷۶ پوند در سال

آمار دورکاری: در دسترس بودن شغل ۱۷۰ در میلیون و نرخ کار از راه دور ۹ درصد است.

وظایف اصلی: یک مدیر هزینه در بخش کمیت پروژه‌ها فعالیت می‌کند تا هزینه‌ها و زمانبندی آنها را ارزیابی کند. آنها می توانند امکان سنجی تولید عرضه و تقاضا را بسنجند و درباره قراردادها مذاکره کنند. مشاوره در زمینه مسائل حقوقی از دیگر وظایف مپیران هزینه است.

۱۵. تکنسین سلامت روان

میانگین حقوق ملی: ۳۴۹۱۴ پوند در سال

آمار دورکاری: در دسترس بودن شغل نسبتاً بالا و ۱۵۷۳ در میلیون است، در حالی که نرخ کار از راه دور نسبتاً پایین است و ۸ درصد است.

وظایف اولیه: تکنسین سلامت روان یا تکنسین روانپزشکی حفظ سلامت و مراقبت بیماران را در جلسه‌های درمانی برعهده دارد. آنها همچنین می‌توانند رفتار یا خلق و خوی بیمار را کنترل کرده و آن را گزارش کنند.

۱۶. مدیر تولید

میانگین حقوق ملی: ۶۶۵۷۷ پوند در سال

آمار دورکاری: در دسترس بودن شغل ۳۸ در میلیون و نرخ کار از راه دور ۴۴ درصد است.

وظایف اصلی: مدیران تولید، مسئول توسعه محصولات جدید، از خط تولید اولیه تا عرضه نهایی هستند. آنها برنامه‌های کاری و هزینه‌ها را سازماندهی می‌کنند و با ذینفعان ارتباط برقرار می‌کنند.

۱۷. مدیر محیط زیست

میانگین حقوق ملی: ۳۹۰۶۵ پوند در سال

آمار دورکاری: مدیران محیط زیست دارای شغل در دسترس ۴۱۹ در میلیون و نرخ کار از راه دور ۱۵ درصد هستند.

وظایف اصلی: در یک سازمان، مدیر محیط زیست مسئول ایجاد و اجرای سیاست‌هایی برای افزایش پایداری و کاهش اثرات نامطلوب زیست محیطی است. در برخی از سازمان‌ها، آنها ممکن است مسئول بخش‌ها یا پروژه‌های خاصی باشند.

۱۸. پزشک

میانگین حقوق ملی: ۳۹۲۰۶ پوند در سال

آمار دورکاری: در دسترس بودن شغل ۷۷ در میلیون و نرخ کار از راه دور ۱۷ درصد است.

وظایف اولیه: پزشکان مراقبت‌های عمومی را به بیماران ارائه می‌دهند و وظیفه ارزیابی و کنترل سلامت آنها را برعهده دارند. ارزیابی سابقه پزشکی، نگهداری تجهیزات و نظارت بر علائم حیاتی ازجمله فعالیت‌های پزشکان است.

۱۹. داروساز ارشد بالینی

میانگین حقوق ملی: ۴۸۱۹۰ پوند در سال

آمار دورکاری: این واقعیت که داروسازان ارشد بالینی در یک مرکز مراقبت‌های بهداشتی فعالیت می‌کنند، احتمالاً نرخ کار از راه دور نسبتاً پایین ۳ درصد را با در دسترس بودن شغل ۸۹ در میلیون به حساب می‌آورد.

وظایف اصلی: داروسازان ارشد بالینی تیمی از داروسازان بالینی را در یک مطب عمومی یا مراکز مشابه هدایت می‌کنند. آنها می‌توانند داروهای تجویز‌شده را کنترل و به بیماران مشاوره بدهند.

۲۰. طراح ارشد تولید

میانگین حقوق ملی: ۶۲۴۳۱ پوند در سال

آمار دورکاری: در دسترس بودن شغل ۱۲۲ در میلیون و نرخ کار از راه دور ۴۵ درصد است.

وظایف اصلی: طراحان ارشد تولید مسئول تیم طراحی هستند و توسعه بخش تولید را برعهده دارند. ملاقات با مشتریان، شناسایی طرح‌های متنوع و موردنیاز و توسعه فعالیت‌های سازمانی ازجمله وظایف آنان است. این شغل در فهرست برترین مشاغل انگلستان قرار دارد.

لینک کاریابی در انگلستان

https://www.reed.co.uk/

 

اولین نفری باشید که نظر میدهد...

Appointment of the American Embassy
  • دسته بندی بلاگ
  • زمان مطالعه 7
  • تاریخ انتشار 20 اسفند 1399
  • بازدید 18
  • دیدگاه 0
  • نویسنده رزومه آنلاین

آخرین بلاگ ها

رزومه آنلاین

خدمات اپلای و مهاجرت تحصیلی

پاسخگوی شما 9 الی 21

09370145499ارتباط در واتساپ